پیام تقدیر مهندس جلال رشیدی از مردم شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه پس از حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد

 پیام تقدیر مهندس جلال رشیدی از مردم شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه پس از حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد

پیام تقدیر مهندس جلال رشیدی از مردم شریف ایران اسلامی و حوزه انتخابیه پس از حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد:

همیشه پای کار نظام و کشور بوده‌اید، اکنون نوبت مسؤولان است…

حماسه‌آفرین شمایید، شما مردم که همیشه و علی‌رغم تمام گلایه‌ها و سختی‌ها پای کار نظام و کشور بوده‌اید، به غیرت و بصیرتتان درود…

ملت عزیز ایران و مردم شریف حوزه انتخابیه، از تک تک شما سپاسگزارم که در بمباران تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه و دشمن جهت تحریم انتخابات نشان دادید برای سرنوشت مملکت و شهرتان اهمیت قائل هستید.

به جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رییسی که با آرای قاطع مردم و در آستانه ولادت پرخیر و برکت امام هشتم به عنوان هشتمین رییس‌جمهور ایران برگزیده شدند، تبریک صمیمانه عرض میکنم و آرزو دارم با درایت و مدیریت وی دولتی دلسوز و مردمی برای ایرانی قوی تشکیل شود و با حضور ایشان، مشکلات و آلام مردم کاهش یابد. همچنین از دیگر کاندیداهای محترم ریاست‌جمهوری و هوادارانشان نیز تشکر ویژه دارم که با حضور در انتخابات در این جشن ملی سهیم هستند.

در پایان به منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تبریک گفته و از تمام نامزدهای این انتخابات و طرفدارانشان نیز قدردانی می‌کنم و از منتخبین عزیز نیز می‌خواهم با دلسوزی و خرد، نام نیکی از خود در این عرصه به جا بگذارند و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند.

admin

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *