خون حاج قاسم سیلی باعث نابودی دولت های تروریستی خواهد شد

 خون حاج قاسم سیلی باعث نابودی دولت های تروریستی خواهد شد

به نقل از ایستا

رشیدی کوچی: خون حاج قاسم سیلی برای نابودی دولت های تروریستی خواهد شد

رشیدی کوچی: خون حاح قاسم سیلی برای نابودی دولت های تروریستی خواهد شد

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که خون شهید سلیمانی پرده از اهداف شوم دشمنان برداشت و نوری بر تاریکی ها خواهد بود.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمانی و لزوم پیگیری ابعاد حقوقی ترور ایشان، بیان کرد: پیگیری ابعاد حقوقی به شهادت رساندن سردار سلیمانی یک امر ضروری اجتناب ناپذیر است‌. باید از لحاظ حقوقی این پرونده با جدیت دنبال شود چراکه حاج قاسم با دعوت رسمی دولت عراق در این کشور حضور داشته و این اقدام کاملا تروریستی می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: آنها در حقیقت یکی از دیپلمات های ما را ترور کرده و به شهادت رساندند و این پرونده باید در مجامع حقوقی بین المللی دنبال شود و نباید ذره ای ما کوتاه بیاییم. ما این موضوع را با جدیت دنبال کرده و از خون سردار خود نخواهیم گذشت.

نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: ترور حاج قاسم سلیمانی پیام های زیادی به همراه داشت اما مهم ترین پیام آن این است که ما با گروه های تروریستی مواجه نیستیم بلکه این پیام به همه دنیا مخابره شد که ما با دولت هایی مواجه هستیم که آنها تروریست بوده و رسما به ترورهای خود اعتراف می کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت تروریستی آمریکا که یک مهمان دولت ثالثی را در خاک خودش ترور می کند برای دنیا جایگاه آمریکا را روشن کرده و از اهداف شوم آنها پرده بر می دارد. امروز شاهد هستیم که دولت هایی مثل آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس رسما دست به اقدامات تروریستی زده و دنیا در برابر آنها سکوت کرده است.

وی افزود: خون شهید سلیمانی پرده از اهداف شوم دشمنان برداشت و نوری بر تاریکیها خواهد بود و در نهایت سیلی برای نابودی دولت های تروریستی خواهد شد.

 

لینک خبر:https://www.isna.ir/news/99101309129/

admin

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *