صریح و صمیمی با فرهنگیان

 صریح و صمیمی با فرهنگیان

به مناسبت روز معلم، مهندس رشیدی از دبیران و آموزگاران برتر شهرستان مرودشت تقدیر کرد. در این نشست که به میزبانی اداره آموزش و پرورش مرودشت برگزار شد، مهندس رشیدی از فرهنگیان خواستند تا بی‌تعارف حرف‌هایشان را مطرح کنند و وقت خود را در اختیار این عزیزان قرار دادند.

موضوع نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیرانتفاعی، رتبه‌بندی معلمان، موضوعات معیشتی، معلمان حق التدریس، خدمتگزاران مدارس، محتوای آموزشی و … از مهمترین محورهای سخنان فرهنگیان خطاب به نماینده خود بود.

مهندس جلال رشیدی نیز ضمن تبریک روز معلم، از توجه ویژه خود به موضوعات مدنظر فرهنگیان پرداخت و اعلام کرد امورات مربوط به تمام فرهنگیان حوزه انتخابیه از جمله ارسنجان و پاسارگاد را مد نظر دارد و خود را جدا از خانواده بزرگ آموزش و پرورش نمی‌داند.

وی در ادامه از اعلام آمادگی خود جهت ثبت طرح در مورد جذب معلمان غیرانتفاعی اشاره کرد و قول داد لایحه رتبه‌بندی معلمان که به مجلس رسیده، موشکافانه بررسی شود و نظرات فرهنگیان نیز در آن دخیل باشد. مهندس رشیدی گریزی هم به مذاکرات وین زد و گفت: غربی‌ها به فکر من و شما نیستند و مذاکرات تأثیر بلندمدت و استوار بر معیشت مردم ندارد. مهندس رشیدی در مورد انتخابات نیز بیان کرد: چهار سال پیش مردم را از دلار پنج هزار تومانی و دیوارکشی در خیابان‌ها ترساندند و حالا هم با دلار هجده تومانی میخواهند ما را به اشتباه بیندازند.

در پایان مراسم، مهندس رشیدی با تقدیم شاخه گل و لوح سپاس از معلمان نمونه منطقه تقدیر به عمل آورد.

admin

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *