نصب پمپ تقویتی آب ورودی به شهر مرودشت

 نصب پمپ تقویتی آب ورودی به شهر مرودشت

.
یکی از دغدغه‌های اصلی بنده حل مشکل آب شرب حوزه انتخابیه بود، متاسفانه یکی از جاهایی که به شدت با بحران آب شرب مواجه است، شهر مرودشت و روستاهای بزرگ اطراف آن است. الحمدالله چند اقدام بزرگ و مهم که که امید داریم مشکل آب شرب شهر مرودشت حل شود، به شرح ذیل جهت استحضار و اطلاع مردم عزیز اعلام می‌شود.
یک: نصب و تجهیز دو عدد پمپ تقویت فشار بر روی خط لوله ورودی به شهر مرودشت( تصاویری که مشاهده می‌فرمایید مراحل نهایی نصب این پمپهاست) که باعث افزایش ۱۸۰ لیتر بر ثانیه، آب به مرودشت می‌شود و ان شاء الله کمک شایانی در جهت رفع قطعی و کمبود آب شهر خواهد کرد.(اعتباری نزدیک به ۸ میلیارد تومان). حل مشکل آب شرب مرودشت کمک بزرگی به حل مشکل روستاهای بزرگی چون کوشک و کناره و … خواهد کرد.
دو: تخصیص ردیف اعتباری مجزا در بودجه ۱۴۰۰ جهت تاسیس خط انتقال آب شرب جدید از کوه‌سبز به مرودشت(اعتباری نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان).
سه: تخصیص اعتبار به پروژه شرق مرودشت در سال ۹۹ و شروع فعالیت این پروژه که نزدیک به یکسال و نیم به دلیل نبود اعتبار خوابیده بود، البته با توجه به اینکه در ابتدای سال ۱۴۰۰ هستیم و هنوز اعتبار امسال تخصیص پیدا نکرده پروژه موقتا تعطیل است، که ان شاء الله به زودی فعالیت خودش از سر خواهد گرفت.
چهار: با توجه به فرسودگی شدید شبکه مرودشت، هدر رفت و پرتی آب زیادی شاهد هستیم، با رایزنی‌ها و صحبت‌های انجام گرفته و با همکاری و همراهی خوب استاندار و مدیر عامل آبفا استان اعتبار خوبی جهت ترمیم نقاط بحرانی شبکه در نظر گرفته شده است.
به زودی منتظر خبرهای خوب و مسرت بخشی در حوزه آب روستایی شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد باشید…

 

admin

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *