ایین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری مرودشت

 ایین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری مرودشت

ایین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان مرودشت با حضور مهندس رشیدی، حجت‌الاسلام موسوی مدیرکل دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام آقایی امام جمعه مرودشت و تنی چند از مسؤولان استانی و شهرستانی در حالی برگزار شد که تمجید از دوران حضور قاضی فاتحی در مرودشت ترجیع‌بند همه سخنان و صحبت‌ها بود.

مهندس رشیدی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر فاتحی، برای قاضی مظفری که خود سال‌ها در شهرستان مشغول فعالیت و قضاوت است آرزوی توفیق و سربلندی کرد. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین شرایط اقتصادی کشور و نگرانی‌ها و مشکلات مردم از قضات خواست تا این وضعیت را در مواجهه با ارباب رجوع و صدور برخی احکام که جامعیت دارد، مدنظر قرار دهند و با رفتار و کلام خود، مرهمی بر مشکلات مردم باشند.

مهندس رشیدی سپس با اشاره به زمین‌هایی در برخی روستاها که صاحبان آن‌ها سال‌ها پیش به خارج از کشور رفته و اکنون مورد استفاده کشاورزان قرار دارد و طی مدت اخیر و با گذشت چندین سال فرزندان مالکان اقدام به گرفتن حکم علیه کشاورزان نموده‌اند، تقاضا کرد اجرای احکام صادره تا بهبودی وضعیت اقتصادی کشور متوقف بماند.

در پایان این جلسه، قاضی مظفری رسماً جایگزین قاضی فاتحی و سکان‌دار جدید ساختمان دادگستری شهرستان مرودشت شد و رییس پیشین نیز از این پس در مرکز استان و در مقام معاونت ریاست دادگستری فارس به خدمت ادامه خواهد داد.

admin

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *