پیام مهندس جلال رشیدی در پی درگذشت یکی از پرسنل مظلوم و خدوم شهرداری

 پیام مهندس جلال رشیدی در پی درگذشت یکی از پرسنل مظلوم و خدوم شهرداری

باسمه تعالی

«کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ»

خبر ناگوار فوت یکی از پرسنل مظلوم و خدوم شهرداری مرودشت در عصر روز گذشته قلوب همه ما را جریحه دار و مغموم نموده است.

در ماههای پایانی دولت آقای حسن روحانی و در این وانفسای اقتصادی پیش آمده ناشی از بی کفایتی برخی مدیران سهل اندیش و بی مبالات، شاهد به اغماء رفتن آرامش و نشاط خانواده‌ها و جامعه بوده‌ایم.

علی‌رغم تذکرات مکرر اینجانب و عدم توجه مسئولین امر در مورد پرداخت به موقع حقوق کارکنان، شاهد حجم قابل‌توجهی از انباشت بی انگیزگی و نارضایتی در میان این قشر زحمتکش بوده‌ایم که پیگیری های اخیر این حقیر منتهی به دریافت اعتبار ریالی قابل‌توجهی از وزارت کشور به منظور پرداخت کامل حقوق معوقه ایشان گردید.

در این خصوص بایستی مسئولین مستقیم به بار آمدن این فاجعه پاسخگو بوده و سریعاً نسبت به رفع ناهنجاریهای موجود و تضییع حقوق حقه کارکنان و کارگران در تمامی مجموعه‌ها از جمله شهرداری مرودشت به هر طریق ممکن اقدام عاجل نمایند.

در این بین، ناکارآمدی محرز تدابیر و برنامه های ناشیانه دولت در انفصال سازمانی کارکنان و واسطه گری مفسده انگیز شرکت های تأمین نیرو و پیمانکار، بیش از پیش خودنمایی می‌کند که رفع این نقیصه نیز در دستور کار مجلس می‌باشد.

اینجانب به عنوان وکیل و خادم مردم شریف حوزه انتخابیه، از دستگاه ها و مسئولین مرتبط با این رخداد جانسوز، تقاضای بررسی دقیق ابعاد این واقعه و رسیدگی عاجل به آن داشته و برخورد قاطعانه و جدی با سهل‌انگاران را خواستارم و قطعاً تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع خواهم بود.

بنده ضمن عرض تسلیت و تعزیت‌ به خانواده‌های داغدار و همکاران آن مرحوم، برای آن مرحوم مغفور از درگاه خداوند متعال تقاضای رحمت و مغفرت و برای بازماندگان طلب صبر و اجر دارم.

و منه التوفیق و علیه التکلان

جلال رشیدی
یکشنبه ۲۱ دیماه ۹۹

admin

محصولات مرتبط

2 نظرات

  • خدا قوت مرد امیدوارم سربلند موفق و پیروز باشی

  • ببخشید پاسارگاد هم جز حوزه انتخابیه هست یا نماینده جدایی داره آخه من هر چی تو سایت گشتم اسمی ازش نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *