نشست کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی

 نشست کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی

جلسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان مرودشت در حالی برگزار شد که *اگرچه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل حضور در تهران و صحن مجلس در آن غایب بود اما مسائل مربوط به کشاورزی به قدری برای او مهم است که نماینده و مشاور خود را به این نشست فرستاد.
مسائلی چون کاهش سطح زیر کشت از جمله موارد مطروحه این جلسه بود. لازم به توضیح است اتخاذ این تصمیمات بر عهده نماینده نیست و وی تنها نظر مشورتی خود را در باب این مسائل مطرح می‌کند.
مشاور مهندس رشیدی که بیان‌کننده دیدگاه‌ها و نظرات وی بود، در این جلسه مهمترین دغدغه نماینده را معیشت کشاورزان دانست. وی افزود: رشیدی معتقد است *نباید اقدامی صورت داد که زندگی و معیشت کشاورزان که بخش مهمی از جمعیت مرودشت را تشکیل می‌دهند، تحت تأثیر قرار گیرد.
مهندس رشیدی بر این نکته هم تأکید کرده که *طرح‌های مورد نظر باید ضمانت اجرا داشته باشند و نماینده مردم بدون تعارف و رودربایستی بر حُسن اجرای تصمیمات اتخاذ شده نظارت دقیق خواهد داشت.
مهندس رشیدی با بیان اینکه نظرات کارشناسی اداره جهاد کشاورزی، نمایندگان کشاورزان و نظام صنفی کشاورزی مورد تأیید ما نیز می‌باشد، اضافه کرد، کارشناسان اداره آبیاری و جهاد کشاورزی باید در سال‌های گذشته تمام نقاط ضعف رهاسازی آب را شناسایی کرده باشند و بر این نکته نیز تأکید کرد که آب باید بدون مشکل، در زمان مناسب و به مقدار کافی در اختیار کشاورزان قرار گیرد.
لازم به ذکر است که دیدگاه‌ها و نظرات مهندس رشیدی از طریق مشاور وی در حوزه کشاورزی به سمع و نظر حاضرین رسانده شده است.

admin

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *