بازدید از سازمان آتش‌نشانی

 بازدید از سازمان آتش‌نشانی

مهندس رشیدی از سازمان آتش‌نشانی مرودشت بازدید کرد

در ادامه بازدیدهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ادارات، نهادها و سازمان‌های حوزه انتخابیه این بار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی میزبان وی بود.
در این دیدار که با حضور سرپرست شهرداری و مدیرعامل سازمان مذکور برگزار شد؛ مهندس رشیدی بدون واسطه پای درد‌ودل پرسنل و نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی نشست، از انبار تجهیزات بازدید کرد و مشکلات و چالش‌ها را از نزدیک مشاهده نمود.

بررسی کمبودها و نواقص* و *ارائه راهکار جهت جذب اعتبار برای جبران کمبودها* و *پیگیری تجهیزات موردنیاز* از جمله موارد طرح‌شده در این دیدار بود.

مهندس رشیدی همچنین وعده داد *علاوه بر بازدید سرزده از ادارات و نهادها، از آتش‌نشانی نیز به صورت ناگهانی و سرزده بازدید خواهد کرد* و این نکته را نیز متذکر شد که *اگر پرسنل و به ویژه نیروهای عملیاتی این سازمان از خدمات و شرایط کاری خود ناراضی باشند، مسؤولین مربوطه بالادستی را مورد بازخواست قرار خواهد داد* و بر رسیدگی در خور شأن به عزیزان آتش‌نشان تأکید نمود.

در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول داد که *پیگیر کمبود تجهیزات و موارد مورد نیاز آتش‌نشانی باشد* و این موضوع را مجدانه دنبال کند.

admin

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *